nedeľa 21. októbra 2012

2012 EoT Bangwei 33



Vyčkaj času jak hus klasu. To by charakterizovalo asi najviac môj sobotňajší deň.  Konečne je večer a ja sa môžem s mojou vzorkou Bangwei 33 pobrať o dom vedľa. Všetko je pripravené už sa len usadíme a zohrejeme konvičku na túto chuťovku, na ktorú sa teším viac ako na nedeľný rezeň s majonézovým šalátom. Vynára sa mi v mysli pesnička od Fugees Killing Me Softly with His Song. Iba by som posledné slovo zmenil na Tea.


Na tento Killing Me Softly sme použili 150ml yixing konvičku a 5g čaju. 

 
Po zaliatí čajík krásne zavoňal plnou, nasládlou, medovo citrusovou vôňou. 


Prvý nálev sme zvolili cca 30 sekúnd, čo bolo asi málo. Nálev bol veľmi jemný, dochuť bola medová ktorá sa po chvíli zmenila na citrusovú a nasladlú. 


Druhý nálev sme zvolili teda niečo cez minútu, nech predvedie čo je v ňom a čo z neho dokážeme vytiahnuť. Killing me softly ukázal čoho je schopný. Druhý citrusový nálev, sa nám zdal doslova pikantný. Pri každom dúšku nás až pichal na špičku jazyka. Asi nám tým chcel povedať, haló, takto má chutiť čaj, vnímate ma?! Čaj ma nulovú trpkosť. Chuť je výraznejšia, ovocná, nasladlá, medová, vyvážená, mega, super, pecka, paráda, atď. atď. atď. Chuťové kalíšky majú dnes svoj šťastný deň!


Na fotke si iste všimnete tie doslova mamutie lístky. Každému potom musí byť hneď jasné, aký čajík sa dá z týchto "mamutov" pripraviť. Už viem čo chcem pod stromček. Bude to Killing Me Softly. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára